Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Sepi Mencari KOnklusi
Wednesday, December 7, 2011 | 5:46:00 AM | 0 comments
Bismillahirrahmanirrrahim..

              Alhamdulillah..Dalam kegelapan malam, dalam segala kepayahan menogkah arus, dengan segala kesulitan mengharungi helaian-helaian naskah kehidupan, aku maih disini. Berusaha untuk kembali..tapi aku buntu. Buntu mencari setiap jawapan untuk melengkapi setiap garis inchi pada persoalan itu.



Apa yang mampu aku tempuh hanyalah SABAR yang menjadi peneman jiwa. Assignment, kuiz dan presentation yang bertubi-tubi memang tak sah jika tidak menghambat setiap yang bergelar penuntut tak kira jurusan apa walau di mana ceruk dunia sekalipun dia berada.


Masa masa yang berlalu terasa begitu pantas apabila disibukkan seharian mengadap encik buku dan Mr.lappy...sudah tentu preparation amat penting boleh dikatakan wajib bagi memulakan hari yang mendatang dengan selesa dan ceria. Haih, berat mata nak memandang berat lagi otak berfikir tentangnya..kadang-kadang pernah juga aku terfikir, kenapalah buku diciptakan? Huh tak tau pun takpe.


Berat rasanya memikul tanggungjawab harungi sem ini, cabarannya lebih sukar berbanding sebelumnya.  tapi apakan daya. Aduhai nasib seorang student...koleksi program realiti TV dan filem best-best belaka masih tersemat kemas lagi dalam hard disk 500gb aku tu..masih suci belum disentuh lagi...semuanya gara-gara assignment dan exam..aku terpaksa tunda hingga tamat sem bulan 1 nanti..pasti akan aku qada' tanpa tinggal walau secebis..hekk eleh.....babai