Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Doodle special for you
Tuesday, August 16, 2011 | 7:19:00 PM | 7 comments

Assalamualaikum.

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-16 kita menjalani ibadah puasa. Rasa macam sekejap je kan. Mood raya pun dah semakin terasa. Aku tengok ramai blogger yang da tukar2 header letak kad raya, ketupat n baju raya bagai, update status pasal raya ni semua..hehe bagus2..di kesempatan ini aku rasa nak ucapkan Salam Aidilfitri kepada semua yang mengenali diri ini dan semua blogger tak kira lama mahupun baru. Harap2 tak terlalu awal la untuk aku wish ni kan..heee :D


Okay back to topic. Nampak tak tajuk yang aku dah tepek besar2 kat atas tu. Doodle yang dah siap ni aku tujukan spesel untuk Encik Kacak a.k.a Seri Aji. haa..? knape Seri Aji..? dah jangan nak garu kepala yang tak gatal tu plak. Buat2 tanya pulak..Seri Manja mestilah pair dia Seri Aji..hahahaha..tapi kenapa? Suka hati akulah wei..mudah kan! Aku hadiahkan doodle ni untuk dia sebab dia insan sangat bermakna buat aku. Kalau nak tau dia ni peminat setia Manchester United.


Ni lah dia...spesel for u Encik Kacak J



Harap encik kacak suka lah ye ^^