Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Kembali Lagi
Tuesday, November 8, 2011 | 1:56:00 PM | 0 comments
Aku...
Aku Disini...
Datang setelah lelah pergi...
megharung segala kepayahan...
aku lelah..lemah

sepi...
di dunia yang tak pasti..tapi sunyi...
meneroka apa yang belum diteroka...
mencari sesuatu ..
untuk penuhi kamus dihati...
sebab aku tahu..bukan rugi aku disini

sehingga kini...
masih mencari...
apa yang dicari belum puas lagi..
aku keliru dalam identiti ku sendiri...
dimana harus aku berhenti...

aku beruntung..
kau juga masih disini..
setia menanti..walau aku
hanya tinggal bayang tanpa jejak...

tapi yang pasti..
aku telah pun datang...
dihadapanmu aku melihat..
kau tersenyum..ceria sekali

hey heyy!!!
aku ada disini
melangkah laju...tapi takkan berlari
kerana aku masih perlu..
Kembali lagi..


jiwaku berbisik lagi...hey,jangan berhenti menulis