Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Doodle untuk Syarifah Radiah
Wednesday, August 17, 2011 | 4:36:00 PM | 4 comments


Assalamualaikum.

Semalam ada seseorang request kan doodle daripada aku. Nasib baik pagi tadi sempat aku siapkan. So, hari ni aku nak publish kan doodle buat si budak comey namanya cik Syarifah. Aku buatkan baju doodle warna biru macam yang kamu minta tu. Tapi aku tambahkan corak2 sket. Hehe takpe kot. Harap cik Syarifah puas hati lah ye.


Jemput lah ambil. Kepada yang yang tak berkenaan jangan cuba nak copy paste pulak ye(walaupun aku tau aku buat tak lawa T_T)



Sesiapa yang berminat nak trade doodle dengan aku jom lah. Sangat dialu-alukan. Best kan boleh b’tukar2 doodle. Maklumlah sekarang ni kan tengah demam kacau dodol..hehe


Happy blogging J