Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Eh..eh..dah raye!
Monday, August 29, 2011 | 11:44:00 PM | 2 comments


Assalamualaikum.

Pejam celik pejam celik bulan syawal yang mulia telah pun menjengah kita. Rasa macam kejap sangat Ramadhan berlalu pergi meninggalkan kita.


Sedih rasanya. Hati aku sayu bila mendengar laungan takbir lepas solat tadi. Maha suci Allah. Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua blogger di luar sana. Tak kiralah blogger otai mahupun picisan macam aku ni. Tiada bezanya. Kita semua sama disisi Allah.


Ampun maaf dipinta andai ada salah dan silap. Maaf juga kerana dah lama tak menjenguk blog buruk ni. Maklumlah banyak perkara yang perlu disiapkan bila menjelangnya syawal.


Pesanan khas dari aku: jangan main mercun tau. Nanti terputus plak jari2 tu. Hehe


Nak p makan tat nenas sebelum adik aku melantak smua nya. BABAI