Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









entry kali ni pendek je...sumpah tak tipu!!
Friday, November 11, 2011 | 1:49:00 PM | 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim..

Syukur pada yang maha Esa, aku mampu bernafas lagi..m'ghirup udara percumaMu tanpa kita sedari..Ya kita. Kita umat manusia..yang seringkali berlaku sombong kepadaNya. Sering alpa,  masih leka, terpedaya dengan hasutan si penjajah hati. Dan terlalu membanggakan pesona dunia. Meskipun kita tahu life  didunia ni hanya sementara. Tak kekal.

Aku terpaksa mulakan hari ni dengan mnyiapkan tugasan2 yang tak mampu ditolak tepi apatah lagi menangguhnya walau seminit dua lagi. Jangan..elakkan tabiat buruk itu. Kali ni Assignment yang menimpa aku sangat terkenal dengan kesulitannya..ahhhh apakan daya. wat de Matsalleh said, 'i cant bear this,  i Cannot go with that'. Tapi, what to do, bukan aku yang marking paper assignment aku sendiri. Sampai sesuka hati nak buat ke taknak..huh very troblesome..by da way, credit to Mr.Google. Kan bagus kalau  dia ada skali time final exam nanti..haih nauzubillah, please please lah jangan jadi manusia yang tak reti bersyukur.

Enough is enough ok, tak nampak ke aku tulis tajuk kat atas tu..janji pendek je. Hina btol orang tulis blog panjang2 nih..better aku stop sebelum aku story pasal mak abah nenek pakcik sedara sebelah jiran makteh aku pulak kang yang kuar.

And last but not least, congrates untuk aku coz bjaya tanam jerawat kat hidung dikala minggu2 stress ni menjelma..tahniah taniah tahniah sekali lagi untuk aku..tolong jangan gelakkan aku. ELLEH  kau ade??

p/s: aku SANGAT suka baca tarikh harini.11/11/11...OK bai assalamualaikum.