Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









ish jangan snap, aku baru nak start sengih!


apa tengok-tengok? siapa kata blom ade pompuan yang jadi technician..haa tu kan ada.
yang pasti, bukan aku lah orang pertama.


salam Jumaat kawan :)




rasa macam mimpi
Friday, April 19, 2013 | 11:17:00 AM | 0 comments

waaahh manyak senang hati lor ini hari...
pagi-pagi masuk office ayat keramat menjemput aku masuk. "Bos takde, supervisor pon tak masuk harini".


minda yang tadi kosong, terus berfungsi aktif...darah mengalir keseluruh tubuh membawa berita indah.
sebati...lekat dalam diri


oke control...aku cuba control diri.....letak beg atas meja...


tampar pipi kiri...rasa macam mimpi.....


sengih sampai ke petang la jawabnya...



ish jangan snap, aku baru nak start sengih!


apa tengok-tengok? siapa kata blom ade pompuan yang jadi technician..haa tu kan ada.
yang pasti, bukan aku lah orang pertama.


salam Jumaat kawan :)