Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









akibat tak buka fb awal pagi
Wednesday, April 3, 2013 | 2:07:00 PM | 0 comments

seperti biasa, setiap pagi ayam berkokok lagi..bingit telinga..
kerut kerut dahi..ohh, alarm rupanya..buka mata sebelah, bingit nye wehh!


mata sepet sepet jeling kearah skrin..nak snooze ke tak.
last-last tertekan dismiss..aisehh silap. keterpaksaan melanda jiwa.
alhamdulilah, laksanakan subuh seperti biasa.


8.00 pagi, dunia semakin terang.
capai tuala, ubat gigi, selebihnya tak payah tanye sebab memang dah dalam blik air.
mandi dengan tenang. panas tak, sejuk pun tak brapa.


9.00 pagi masuk ofis. first thing aku buat on pc.
cek emel, bukan facebook okey..oh tipu, kadang-kadang fb menjadi lebih mustahak berbanding hal lain.
kadang-kadang dengan jarang-jarang tak sama kan? geleng kepala.

login gmail, inbox kosong. aku klik logout.
masuk webmail, kosong jugaaak. aii pelik s.visor aku ni. kerut kening


aku pun ape lagi...


laraskan kerusi kasi turun sket, then b'sandar hepi..
dengan harapan hati bakal senang sepanjang hari.

tapi mesti mau ingat, langit tak selalu cerah..


eh, dengar cite parlimen sudah bubar. member aku yang kasi tau.
yeah! semboyan jihad sudah berbunyi. rasa ketinggalan giler sebab lambat dapat tau.
nilah akibatnya tak buka fb awal pagi....adehh
paaap...tepuk dahi sendiri