Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









ni membunuh kebahagiaan namenye..

selera dah mati kena tembak



jadilah peniaga yang bersih, jujur, lagi bijaksana dalam urusan jual beli..
nak bagi percuma kat orang pon segan kalau macamni, inikan pula untuk dijual? haih...geleng kepala.



p/s: kalau macam ni lah gaya nye sampai bila-bila pun takkan clear stok nye..ye dak?

sekian...




camni gaya sampai bila-bila pun tak clear
Saturday, April 6, 2013 | 5:22:00 PM | 3 comments

petang sabtu,

gambar ni diambil pada 04/04/2013, hari khamis.
lokasi: di sebuah pasaraya area johor bahru.

sedih...malu pun ada bila fikirkan sikap para peniaga..

sangka buruk : ni nak menjual ke mengemis? kreatif betol otak peniaga skang =.='
sangka baik   : mereka sedang mencari kelainan dalam jual beli...apekah? julingkan mata



hmmm, mungkin laaa kot...


ni membunuh kebahagiaan namenye..

selera dah mati kena tembak



jadilah peniaga yang bersih, jujur, lagi bijaksana dalam urusan jual beli..
nak bagi percuma kat orang pon segan kalau macamni, inikan pula untuk dijual? haih...geleng kepala.



p/s: kalau macam ni lah gaya nye sampai bila-bila pun takkan clear stok nye..ye dak?

sekian...