Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









monolog
Monday, April 1, 2013 | 3:23:00 PM | 5 comments

Kalau ikutkan hari ni aku malas nak masuk ofis. Nak buat camne tahap kmalasan yg melampau.
Tambah pulak supervisor takde harini. Kalau aku tau kejadian nye begini, dah lama aku angkat kaki.
Angkat kaki okey, bukan cuci tangan. Nanti bulan-bulan nak hadap gaji sape kalau bukan gaji sendiri ye dak?
Berapa sangat la kalau nak harapkan elaun tu, nasib baik PTPTN ada sanggup join venture. tapi aku tak lupa, hanya pinjaman T_T


Emmm..tongkat dagu, fikirkan kerja apa aku nak buat harini.


dah tu person incharge takde. Tak mampu jugak la aku goyang kaki bersiul sana-sini, pandang jam dinding kira detik demi detik...lambat lagi ke nak pukul 6.
Pastu balik rumah sambung goyang kaki, bosan gila weh gaya hidup kau. Tak sihat.
Boleh putus urat senyum expired punya pasal. Jangan jadi bodoh la kata boleh claim sebab benda ni tak pakai warranty.

eh tunggu, aku nak solat zuhur kejap...monitor sleep mode, lepas ni sambung.


                                ******************************************************************************

usai solat...
on monitor, nampak kelibat Mr.Joe depan muka pintu ofis...
ceiitt, ingat kan dia off day harini.
ilang terus idea aku. klik Publish.


nampak tak ciri-ciri supervisor yang gigih..
wahai kaum adam, sila contohi beliau. sekian...