Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









nak balik tahap kritikal
Friday, March 22, 2013 | 12:52:00 PM | 0 comments
Salam Jumaat,
Salam kerinduan,
salam kemanisan memori antara kau dan aku.


Baru lepas submit kerja-kerja meng-edit-portal-website pada programmer.
Nah, sila continue part kau..sememangnya kau sangat hebat!
oh tak, aku bukan kaki bodek. Ikhlas memuji.


Bos tengah layan customer. Staff lain masing-masing sedang men-sibukkan diri.
ok, sekarang adalah masa untuk aku b'sendirian.


Rindunyaaaa pada ibu, rindunyaaa pada ayah. Aku rindu mahu pulang
Petang ni jugak lepas habis keje aku terus packing barang, angkut beg pegi Larkin beli tiket.
Lantak lah dengan keje part time. Aku perlu cuti. Rehat.
Perasaan ni semakin sayu.


Syafakallah Ayah, takmo demam demam dah, ayah kan Hero :-)
Di hari jumaat yang mulia, semoga Allah selamatkan perjalanan ku.


Rindu tahap kritikal. Aku mahu pulang!
Yesss! Melaka aku datang...


"Dan kami wajibkan manusia berbuat baik kepada ibu bapanya; ibunya telah mengandungnya dengan menanggung kelemahan atas kelemahan dan menceraikan susunya dalam masa dua tahun; bersyukur kepada-Ku dan kepada kedua ibu bapamu dan kepada Aku tempat kembalimu."
(Surah Luqman, ayat 14)



Hmmmmm....lapar, apa nak makan ek?


Tongkat dagu. Member jerit plak, "Wei, lunch jom".


 Aku klik 'Publish'.