Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









strictly used for authorized only



ceeeitt...dah bertahun tahun  tulis blog baru hari ni nak ada logo sendiri

suka hati akulah..ade aku kesah?? haha


start from now and saat ini, aku akan gunakan logo rasmi hikayatserimanja secara meluas. seluas-luasnya..


ala-ala trademark gittew...puuuii


luaskan kuasamu JOHOR!! opps, takde kaitan.


sekian....



next -->  doodle for cik muni. harap b'sabar  :-) 





official logo sebagai trademark
Wednesday, June 12, 2013 | 12:12:00 PM | 1 comments

toing..toing..toing...sampai senget menget dah spring kusi depan ni aku lenjan.

sejak LI Visit hari tu tros takde keje nak hadap kat opis ni haa
hari-hari punch in masuk terus duduk goyang kaki..
tunggu lunch..then countdown saat tibanya jarum panjang di angka duabelas jarum pendek di angka enam.
sambil ngantuk-ngantuk ku gagahkan jua kaki merangkak tot..tet..tot..tet..pi tutup pintu ofis..ahhaa, bukankah penantian suatu penyeksaan?

yes, aku akui itu.


then the result is...
hari-hari keje aku hadap PC meng-hapdate blog aje lah kan
tu lah masa aku guna untuk settle kan doodle request kalau ada.


nak tunjuk sket pagi ni punye keje, tarrraaaaaa..


dengan bangganya meng-introduce my official logo untuk blog hikayatserimanja :-)


strictly used for authorized only



ceeeitt...dah bertahun tahun  tulis blog baru hari ni nak ada logo sendiri

suka hati akulah..ade aku kesah?? haha


start from now and saat ini, aku akan gunakan logo rasmi hikayatserimanja secara meluas. seluas-luasnya..


ala-ala trademark gittew...puuuii


luaskan kuasamu JOHOR!! opps, takde kaitan.


sekian....



next -->  doodle for cik muni. harap b'sabar  :-)