Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









untuk kamu kamu yang sabaq dan setiaq menanti
Friday, May 24, 2013 | 4:49:00 PM | 0 comments

post ini dibuat khas untuk sahabat blogger yang request doodle daripada aku.

sabaq sat naa...

haa nampak tak kat tajuk tu.
perkataan 'setiaq' yang sebelum ni takde tapi aku ade-ade kan. makin hancur kosa & tata bahasa aku lately.

risau jugak weh...sape kata aku tak risau. aahhhh takpelah .


Haaaaa  dengaq ni dengaq ni, aku akan cuba penuhi permintaan anda secepat mungkin..

insyaAllah....mengikut giliran

kalau takde aral yang menegak melingtang  aku akan start buat malam ni

khas untuk kamu kamu yang sabar dan setia menanti


haaiippp...tapi..tapi..

jangan lupa ASKREM CALONG  nya yaaa!!! :-P