Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









doodle request da siap
Monday, May 27, 2013 | 11:31:00 AM | 6 comments

Bismillah..selamat pagi semua.

tajuk aku letak dah terang lagi bersuluh, jadi tak perlu lagi berhujah tentang tujuan entry kali ini dibina.
peehhh ayat....jarang sangat tak kucar-kacir.
aku sedar tu.

pagi-pagi Monday walaupun aku sedar kerja bertimbun sempat jugak aku update entry kasi korang berdua.
ahh aku tak kira. nak bayar utang punye pasal kan...

oke nah, doodle request da siap..yabedabeduuuu





kepada blogger MiraJiha, doodle ni kini milik anda..sory weh tak mampu nak buat iras-iras kau sebijik sebotol :)





yang kiut miut sentiasa bersama si hijau penyejuk mata ni untuk blogger Serikandi kaktus..pasni jangan jeles-jeles lagi okey :)




hope korang berdua dapat b'suka ria dengan doodle yang aku hadiah kan ni.


kepada rakan/sahabat/kawan/taulan/saudara/saudari cikebum cikebum yang tak berkenaan jangan gatal tangan tu nak ambik jugak okey.
nanti aku sula sorang-sorang pastu humban dalam mesin pembancuh simen.
haaa kejam bunyi nye kan. tapi harus lah anda-anda percaya.


sedar tak sedar, bulan Rejab dah hampir ke penghujungnya. Luangkan lah sedikit masa yang boleh membuatkan kita tidak lupa sekalipun meraikannya. 

kerana belum tentu kita sempat  bertemu dengan Rejab akan datang. Hidup ini sementara.

Sekian...