Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Doodle for besday girl
Tuesday, June 11, 2013 | 12:57:00 PM | 0 comments

HAI uolls..

today aku nak post doodle request lagi. kali ni request from blogger nisasyiqin.
sebenarnya, semalam lagi aku da siapkan tapi tak tau kenapa aku tak singgah jenguk blog pulak.

Jangan di tanya kenapa. Mungkin aku sengaja, atau mungkin alasan saja...hahahaha

nah, doodle sempena hari kelahiran yang ke-20. kini umur anda semakin meningkat.

Oh yaaa, harus dipahat ke dalam hati, tiada lagi angka satu di depan :P



kira ni hadiah dari aku sempena hari kelahiran kau ek. haaa dah2, tak payah nak touching touching.

hope you like it !



psstt..hari tu dapat request dari blogger Nisa Izzati, kali ni Nisasyiqin pulak. haih, korang ni hadek beradek eh? garu garu kepala

Got to go...

p/s : macam biasa, no copycat yaw!