Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Doodle untuk blogger Nisa Izzati
Thursday, June 6, 2013 | 2:01:00 PM | 2 comments

entry ni ada kesinambungan dengan entry aku yang lepas. Tekan SINI.

dan entry yang ni hanya untuk blogger Nisa Izzati. kalau blogger lain nak baca, baca lah.

kalau taknak, sila tekan pangkah di hujung kanan browser anda.

aku tak kesah. betol, sikit pon tak.


psstt..pssstt.... doodle anda dah siap.




aku janji nak kasi minggu depan kan, tapi memandangkan report final dah siap, maka boleh la aku kacau dodol ni dengan senang hati-nye-pun-hadoi-ter-berr.


nah :)





doodle ni, macam biasalah...for authorised only. no copy cat yaw :)