Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









komen yang lain sila abaikan >.<


Cikgu Fadzli pulak gi sound secara halus "6hb jgn lupa janji kita".


6hb Due date submit complete report...OMG OMG!! 6hb tu ESOKKK!!


Sign in blog, tengok ada lagi yang request doodle dari aku.

Inshaa-Allah, nanti aku pikir pikirkan.

now, nak pi buat final touch up report. sikit je lagi ni.

Doakan aku berjaya. OK BAI




done LI visit..
Wednesday, June 5, 2013 | 3:33:00 PM | 0 comments

Bismillah...

Peerrgghh busy giler minggu ni..sumpah tak tipu.

Jumaat lepas baru selesai LI Visit yang mampu mengundang Parkinson akibat satu badan ber-ketar-an dengan debaran. Mujur tak kena strok.


LI Visit. means Lawatan latihan Industri.

Feeling lebih dari hadir ke sesi temuduga. terok betol generasi macam aku.

Okey, rileks. Teringat semua persiapan dah dibuat. Bekalan aku cuma dengan beberapa biji slide yang menjadi hidangan utama untuk beberapa jam lawatan.

Mula-mula dengar kata Puan Aida, tapi entah macammana Cikgu Fadzli yang sampai.
Sebab apa?ceritanya panjang jadi aku malas nak cerita. Its complicated.

Lepas zohor semua dah settle. Aku kembali bekerja seperti biasa. Mood kerja dah takde sebab dalam hati sudah hoorey hoorey!! Konon dah abis praktikal. ciisss

Next, baru terhegeh-hegeh siapkan kan report final.

komen yang lain sila abaikan >.<


Cikgu Fadzli pulak gi sound secara halus "6hb jgn lupa janji kita".


6hb Due date submit complete report...OMG OMG!! 6hb tu ESOKKK!!


Sign in blog, tengok ada lagi yang request doodle dari aku.

Inshaa-Allah, nanti aku pikir pikirkan.

now, nak pi buat final touch up report. sikit je lagi ni.

Doakan aku berjaya. OK BAI