Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









doodle request by cik muni
Thursday, June 13, 2013 | 4:11:00 PM | 2 comments

Hai hai hai apa khabar semua rakan blogger..

hari ni aku nak post kan doodle request lagi. kali ni request by cik muni.  Dia ni minat fotografi tau. Banyak gambar-gambar cantik yang dia dah ambil dan edit. Tak kira gambar orang, pemandangan, serangga, haiwan tumbuhan pon dia sapu bersih. Yelah, dah jadi minat dia kan. Siap beli kamera Canon DSLR lagi. ala yang Yuna jadi duta nya tu. sebab tu aku buatkan doodle ni ada kamera comel kiyut miyut khas untuk dia. Kalau nak dibandingkan, lukisan aku memang cikai tapi anggap aje ni yang cik retisss Yuna promotkan tu. HAHA

blogger cik muni ni peramah orang nye. korang gi lah try usha-usha blog dia kat SINI. Blogwalking sambil beramah mesra tak salah kan :)




Ahha, Memandangkan doodle request makin lama makin bertambah, aku cadang nak tambah satu lagi menu khas untuk request dan trade lah. 

Mana lah tau kalau-kalau ada yang sudi men-doodle-trade dengan aku kan.. eheh perasan la pulekksss. Siapa yang berminat sangat dialu-alukan. lagipon aku memang suka melukis-lukis doodle ni. Tak tahu kenapa lately minat aku makin menjadi-jadi. satu hari sampai 3 ke 4 ketul aku boleh siapkan. tapi siang aje sebab malam aku bz sket malas nak ngadap laptop.

harap cik muni suka...babai korang :)

macam biasa, i hate copycat!