Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









OOppss~Perangkap Laju
Thursday, January 26, 2012 | 6:59:00 PM | 2 comments

Bismillahirrahmanirrahim..

tengok tuu..en.Polis trafik sedang tekun menjalankan tugasnya...agak-agak siapalah yang akan jadi mangsa beliau seterusnya?hurmm...

kamera HD terbaru mampu merakam imej pd jarak maksimum 1.2 km. Tak percaya?


"Kamera LT120-20 merakamkan imej dengan jelas. Nombor pendaftaran kenderaan dapat dilihat dengan amat jelas. "

"Jika imej diambil dari sudut kanan, pemandu dan penumpang juga dapat dilihat dengan amat jelas." -ACP Mohd Fuad Abdul Latiff- Timbalan ketua Trafik Persekutuan.

Haaa tengok tu..jelas bukan?

nak lari kemana? semuanya dah pun selamat dirakamkan..kalau salah, tetap salah..pandai-pandai lah setle kan car baik di mahkamah ye..jangan buat tidakan bodoh pula =)

Pesanan ini untuk diri penulis sendiri & tak ketinggalan kepada sahabat blogger sekalian...jagalah tingkah laku semasa berada dijalan raya..patuhilah segala undang-undang yang telah digariskan pihak berkuasa..kalau tak boleh jugak cuba sedaya upaya MINIMA kan kesalahan yang anda lakukan..mudah bukan?

Berhati-hati dijalanraya ^_^