Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









cutiii cutii cutiii
Wednesday, January 25, 2012 | 9:12:00 PM | 2 comments
Bismillahirrahmanirrahim.

Salam semua, salam 1 Malaysia...Haaa...nampak tak tajuk entry aku kat atas tu...tak payah nak ulas panjang  lebar sangat lah..just stret-to-da point..actually dah seminggu dah pun sem break b'mula..tp tak tau ntah hape yg bz sangat sampai baru skang ni t'hegeh-hegeh nak update blog buruk ni..hah! tak payah nak mencebik muka kau tu kat aku..aku tau aku pemalas... =p

Dulu time minggu exam aku tak nafikan memang tak sabar nk balik cuti sem sampai tahap hampir mau terjun bangunan...dgn harapan tak mati okey..haha tp nasib baik iman aku masih teguh seteguh tiang konkrit bangunan ostel tu hasil didikan kelas fardhu 'ain 4 jam setiap petang masa zaman sekolah dulu...

Then, guess what? 
Sekarang aku dah pon ada kat rumah meraikan sem break yang walaupon hanya tinggal berbaki lagi 4 minggu je..tapi takpelah at least dapat jugak rileks-rileks setelah b'tikam mata pen & berlaga liquid paper atas kertas jwpn exam ape ke benda tu hah..and da biggest thing is dapat lupakan kejap masalah-masalah hal study kat uni tu...apa tuh mat salleh cakap 'home sweet home' ye dak? haha..kau ade?

Bila kementerian dah bagi cuti per lagi...tak akan ku sia-siakan lah masa emas tu kan..memang tak lekat kat rumah dah, anytime anywhere b'jalan sana sini..ceeitt~ mengalahkan pengantin baru pi honeymoon...baru semalam balik dari Bandar baru Nilai bercuti b'sama family tercinta...hajat di hati just nak makan angin cuci mata & tenangkan otak  je, tapi terbeli pulak satu makhluk tu bernama kain ela... 5 pasang pulak tuh...haha ape kan daya, bila hati dah terpikat...tergoda semua coraknya cantik-cantik...kebetulan ada jualan murah pulak tu...kalau korang pun ada kat sana mesti meleleh air liur punye lah..harga murah giler...SUMPAH TAK TIPU~ (",)

Dah la voucher 1 Malaysia rm200 yang aku baru dapat haritu aku tak tebus lagi...haha...ni pon tunggu masa je nak serang mana-mana kedai buku yang ada kat bandar Melaka ni. heeee.....And then aku teringat ayat membe-membe yang jeles sebab tak dapat termasuklah adik aku  "Untungla~~dapat voucher free"...  *aku mampu t'sengih je =)

Balik dari Bandar Nilai kami singgah di McD untuk dinner...bak kata ayah "kita drivethru je...tak payah susah-susah pergi beratur jalan kaki". Bab McD ni memang mustahil lah ada orang bantah kan..semua confirm tunjuk greenlight punye lah...tak sabar nak sampai rumah sebab perut dah bising menyanyi 'keroncong untuk ana' dah mintak makanan diisi masa tu :p



Fuhh~ sedap hingga menjilat jari kaki wa cakap sama lu...sebelum pi sambung buat keje jangan dilupa desert nya harus dimakan dulu! nyummy ^_^



P/s: kenikmatannya masih terasa lagi kat hujung tekak aku  hingga ke saat aku menaip entry ni da brape kali telan air liur...sebab perut tgah lapar... T_T