Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Contengan hati
Monday, August 15, 2011 | 8:51:00 PM | 2 comments

Assalamualaikum..

Okay  semalam aku dah pun trade doodle, means btukar2 si doodle comel dengan cik adiela. Then join giveaway dari korea(boleh refer entry aku sebelum ni) dari someone , sahabat blogger aku la jugak. harini tak tau la apa things yang akan aku buat plak. Menjoinkan diri dengan next contest la kot(hehe kalau ada la).


Boleh katakan dah terlanjur addicted la pulak dengan benda2 fun macam ni..hehe..mana tak nye ramai sangat yang murah hati bulan ramadhan ni..hadiah yang di offer pun best2..thanks ye korang berkenaan yang sudi anjurkan macam2 tak kira lah samada segmen, contest, mahupun giveaway. Mulia betul hati diorang ni kan. Tak lupa jugak kepada yang sudi tag aku dalam entry dia. Thanks sangat ea. Kepada sahabat bertuah yang terpilih sebagai pemenang aku ucapkan tahniah. Kepada yang tak menang, jangan berputus asa kerana anda bukan tak bernasib baik, tapi mungkin belum ada rezeki lagi. 

Think positif okay J


Ermm bila la agaknya nye aku pulak yang nak anjurkan benda2 fun macam ni ek? Mana la tahu one day giliran aku pulak yang jadi penganjur untuk segmen aku sendiri..woww tak sabar lak. aku tak berani la nak janji apa2 kat sini nanti takut tak tertunai pulak. Harap2 korang pon tolonglah doakan aku berjaya create something special untuk korang2 join pulak ye.


Btw, malam ni tetiba rasa nak share something ngan u ols about me before i go to bed. Haaa kan da terkeluar amerika aku..ni semua pengaruh barat campur peers influences a.k.a pengaruh rakan sebaya kuat betoi. Padahal hari2 duk makan ikan kering ngan sambal tempoyak bersila depan tv sambil mulut melopong tengok cerekarama(aku tak kata dlm bulan ramadhan). Tak sedar diri betol. Almaklumlah sekarang kan zaman IT .


Mood -----> kecek omputihssss
(Nak kntut bole, nak muntah p duk jauh2)  c(:


I DO A LOT OF THINKING BEFORE I GO TO SLEEP

I play scenes in my head

I play the things that i want to say

I make plans to do the next day

I do think of all people i miss

I think of all ones i hate

I ask myself a lot of question

‘Muhasabah diri’ & forgiving others

Hope tomorrow will be better than today

No fear, no tears

Chill okay Seri Manja

Recite the Doa first then close your eyes


The next beautiful day is waiting

With the great smile


Betol ke ayat aku? Kalau salah buat2 tak nampak dah la ek. Manusia memang tak lari dari kesilapan (alasan common bila mau bela diri)


p/s: Selamat bertarawih. Tingkatkan amalan jauhi larangan. Assalamualaikum.