Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









"Segmen Kreatif Bersama Budak_Bertopeng"
Monday, August 15, 2011 | 11:48:00 PM | 5 comments
Assalamualaikum.

Haaa aku mai lagi...kali ni bawak satu segmen yang dianjurkan oleh Cik Anis. Segmen kali ni lain sket daripada yang aku pernah join sebelum. Sangat kreatif.

Disebabkan aku diajak oleh owner nya sendiri, so aku ringan2 kan tangan untuk join.
So, korang dah baca entry ni kan, wajiblah join skali. Ajak ramai2 baru best!


Klik SINI untuk join

Tarikh tutup: 27/8/11
jam: 11.30 malam



ni hasil karya aku. (tak kreatif mana pon T_T)



nama karya:
cik doray & mr.Lollipop


story disebalik idea:
Mama Nobita tak mau belikan kuih dorayaki pun takpe, lollipop rainbow ni pun sedap jugak ^^ yummy. (baca dgn nada suara doraemon sebenar)


 budak comey di tag: