Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Fine~kalau BORINGGG , Baca nih
Monday, July 18, 2011 | 1:49:00 PM | 2 comments

Hollaaa...hollaaa..hollaaaa....

Selamat petang semua nya..

Ehhh....Kau baca?? Hermm..nampak sangat tengah boring..

Kau tengah watpe tu??

Ish sudah-sudah la..asyek main internet je..

Naik panas da keyboard tuh..tangan kau tak letih ke?





Eeeiii....Nak stalk aku la tu. Rindu aku eh? Nak jenguk aku tengah buat ape eh?

Tak de keje nak buat? Keje skola da siap? Assignment dah hantar?





Ermm..

OK LA...OK LA..aku ni membebel je..kau tengah boring kan?

Aku tau dah..kalau tak, watpe kau BACA entry ni kan?

Tak tau nak buat apa dah?






Ish JANGAN.....JANGAN.....JANGAN hentak kepala kat dinding tu...

Ish perasan aku sayang kat kau..aku nak bgtau nanti kepala kau sakit je..hahaha

Meh   SINI  meh..meh sini aku hilangkan boring kau tu..

Ish pantang aku panggil kan..laju je datang.

Nak aku ajar tak?




Mula-mula.......


BERDIRI TEGAK-TEGAK..


Semangat la sket..lembik semacam je..macam tak makan sepuloh hari..



Pastu Letak tangan kat PINGGANG..


dah sedia??




1.......







2.......







3.......









LOMPAT !!!











LOMPAT !!!









LOMPAT LAGI !!!










LAGI !!!











LOMPAT TINGGI-TINGGI !!!











KALI NI LOMPAT TINGGI LAGI !!!











TINGGI LAGI !!!










Haaa....ok la tu...tinggi sket je lagi












Ok DAH..DAH....cukup dah...dah..dah...




Pandainyeee~

Amacam?? Hilang da boring tu kan..

HAHAHAHAAHAHA..

Terima kasih sebab sudi baca entry sampah ni..

at least aku da try wat ko gelak ~

sumpah kau memang BEST !!
* Len kali kau wat la aku gelak plak


Jangan mara naa..kalau tidak, nanti 'SIDDIQ SIGARAGA' jual