Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









weh, rindu le...
Monday, March 18, 2013 | 10:50:00 AM | 2 comments

Bismillah....Dah tiga hari demam.
Batuk, selsema. Ada saje rasa serba tak kena.


Pagi ini dah ok sikit, alhamdulillah...berkat doa insan sekeliling jugak.
Suara pun dah tak sengau lagi..yeehaa! lompat-bintang


Pernah rindukan seseorang tak? Pernah tak angin takde ribut pun takde, tapi tiba-tiba rasa itu datang?


Tak pernah? Sila hantuk kepala kat dinding sekarang. Aku pantang betol kaki penipu ni.


Semalam ada seseorang ajukan soalan pada aku, "Emmmm...kalau kita rindukan seseorang kan, ada ape2 doa tak?" Aku pon terkebil-kebil lepas dengar soalan unik dia tu.


Then aku try search, last-last terjumpa doa yang diamalkan oleh Nabi Yusuf kepada Siti Zulaikha, nasihat aku bacalah doa ini moga insan itu juga merasakan perasaan yang sama :-)


Tadah lah tangan dan bacalah doa ini,
"Ya Allah, sampaikan salam rindu ku kepada...(nama penuh insan tersebut) sehingga aku menjadi kerinduaanya..."




Sekian...

psssssttt...harini aku pkai bju kurung pegi ofis sebab harini hari Isnin..HAHA apekah?