Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









work out
Wednesday, May 9, 2012 | 3:24:00 PM | 2 comments

Bismillah.

Panas cuaca hari ini.
Niat aku untuk bermalas-malasan petang ini sengaja aku batalkan. Ini semua gara-gara nak jawab midterm compiler jam 8:30 malam nanti.

Sedarlah wahai seri manja ooiiiiii...bila nak buka buku kalau dari tadi asyik online je. Muka yang sama je tiap-tiap hari. Hoi; dah kau jangan nak salahkan aku pulak bila dah bagi wireless percuma. Tak kan nak pandang sebelah mata je sambil angkat kening sebelah tengok icon belah kanan lappy ni penuh bar. Memang tak lah kan. dush...dush!!

Eh tak baik biar nota terbuka je atas meja. Haruslah diberi layanan sewajarnya sebelum mata jadi kuyu macam Garfield lepas puas dapat korek hidung tengah-tengah hari buta ni. Wokeeyh. Keyboard-off.

Dokan aku weh. Kalau tak, siap lah kau!