Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









till midnight
Thursday, May 10, 2012 | 1:15:00 AM | 3 comments
Bismillah.

Updated: sambungan entry --> 'work out '. Refer sini.

At last, selesai 2 jam perah otak menjawab soalan compiler. anyway, thanks korang doakan aku tadi ^_^ Keluar Lecture room sambil tersengih..tapi kan, ada 1 soalan aku tinggalkan tak berjawab...heeeeee.. 1 soalan jew kot. Orang kata, barang yang lepas jangan dikenang :P

Perut kebulur Tuhan je yang tahu. Fokus nak jawab test la katakan, mengundang padah la jawabnya. I take burger je for dinner malam ni. Sebab nasi semua dah habis. Around 11 o'clock biasanya cafeteria semua dah berkemas kerana sudah sampai masa mereka melabuhkan tirai perniagaan untuk hari ini. Special thanks to membe aku, ayyin yang sangat baik hati sebab pergi belikan burger daging+kentang untuk aku tadi..ermmmmm.....so yummy ^_^

Anyway, malam ni still tak boleh tidur dengan tenang sebab esok jam 10 pagi kene attend satu lagi ujian (pre-test) kelayakan untuk program Oracle under 3P. Apa itu 3P? Sila klik sini. Dia akan pilih da best 25 students je untuk join. Intake dia dijangka start bulan Jun dan tamat pada Julai ini. So, sebelum tidur still sempat lagi for me to do some preparation to know some basic knowledge on Oracle database. At least ada lah sedikit general knowlegde kan ^_^

B'debar pulak rasa...Hey kawan....doakan aku tau