Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Aku pon reti wat Doodle jugak !
Thursday, August 4, 2011 | 5:31:00 PM | 6 comments

Haloo haloo...harini aku nak post hasil kerja aku semalam..seharian buat doodle guna Adobe Photoshop...berejam lah jugak an..beselah tu budak baru blaja..saja je nak try2 buat...aku tengok macam senang je...nak jugak try wat sendiri an..haha..actually takde la susah sgt.

Dengan muka tak malu nya aku mempersempahkan hasil kerja yang tak brape nak lawa ni..hehe..

ni la 1st doodle yang aku wat..guna adobe photoshop cs3 je
ini lah hasilnya..doodle muslimah  :)
alamak takde tangan la pulak...hudos

1st try untuk doodle laki...lebih kurang je cara buat.. :)

ini doodle spesel untuk hari lebaran akan datang...(mood tak sabar nak raya..ngeks)


Itu saja lah doodle yang aku sempat create semalam..hope lepas ni boleh hasilkan doodle yang lebih cute dan smooth lagi...aku yakin korang pon leh try wat..OK lah..nak pegi asah bakat dulu ni. Nanti kalau ada free aku post lagi doodle lain di  masa akan datang okeyh..tata titi tutu~