Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan.
Monday, August 1, 2011 | 4:02:00 PM | 0 comments


Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan.

Memandangkan hari ni adalah first day berpuasa, aku nak ucap selamat berpuasa kepada seluruh umat islam di dunia ini. Pose penuh tau, jangan gatal-gatal nak pose sekerat je..

Ramadhan bulan yang suci, Rahmat melimpah dari Ilahi...

Ramadhan yang dirindui menjelma lagi setelah setahun mengilang. Marilah kita menyambutnya dengan tangan dan hati yang terbuka. Semoga sama-sama memperoleh keberkatan daripada-Nya.


Macam biasa lah kalau nak tidur ofkos la kne baca doa tidur dulu..hey hey..tak kan dah besar panjang tak hafal lagi kot..malulah kat adik-adik tadika tu haa...


Lepas baca doa tu jangan lupa selitkan skit dengan niat berpuasa ye..

 "Sahaja aku puasa esok hari menunaikan fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala"


Doaku pada ramadhan kali ini..

“Ya Allah,  redhakanlah dan terimalah segala amalanku di bulan Ramadhan yang barakah ini serta ampunkan lah dosa-dosa ku yang telah lalu..Amiinnn....”



SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
&
SELAMAT BERBUKA BERSAMA KELUARGA TERSAYANG



Semarakkan ramadhan dengan
Solat terawih :: Tadarrus Al Quran :: I’tikaf :: Qiamullail :: Bersedekah :: 
Amalan-amalan Terpuji ::

p/s: elakkan pembaziran. Sesungguhnya membazir itu amalan syaitan. Ehem ehem...Suke ke jadi sahabat syaitan?