Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









KOSONG
Tuesday, July 26, 2011 | 1:18:00 PM | 2 comments

Huhh, Apa pandang-pandang?

Apa lagi yang kau nak?

Air kosong?

Tin kosong?

Markah kosong?

Otak kosong?

Hidup kosong?


YA !!


Aku bosan hidup dalam kekosongan. Boring !!

Toleh kanan, toleh kiri. Serba kosong.

Tiada lagi sumber sumber keceriaan. Warna keceriaan selama ini seolah makin pudar.

Semangat? Mana pergi semangat aku?




Hah? Apa lagi?

Apa yang kau nak dari aku?

LIFE aku?

 Datanglah. Pulanglah. Cari lah aku.

Aku mengintai lagi. Namun, bayangnya tetap menghilang.




HIDUP AKU.

Hidup aku terasa kosong lagi.

Tapi orang tetap kata pada aku. Berbisik lagi...lagi..dan lagi..

Masih terngiang-ngiang di cuping telinga.

“HIDUP MESTI DITERUSKAN”


Damn lah !!
Pergi jahanam lah dengan LIFE kau yang sket lebey kurang aku je.