Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Jom Main GAme
Tuesday, June 21, 2011 | 11:03:00 AM | 0 comments
Okeyh.. 
kali ni aku nk ajak korg men game…ble cakap pasal game mesti ramai org excited kan?? Aku pon lebey krg gak la…tp bkn smua game aku suka men..ade certain2 gem je la yg aku layan…terutama yg simple & x perlukan masa yg lme utk bfikir..cth mcm plant vs zombie, angry bird, game cari2 brg, bookworm ke..or pape jela.. 
bkn ape, aku kalo men game bkn lame sgt pon. Just nk relaks2 kan otak kjap je..bila da ok, aku leh la sambung wat kje len yg masih tertunggak tu..kalo otak tgah srabut 1 keje pon x jalan..btol x??

Tp kan, ade 1 game ni yg aku plg minat..nk tau game ape??mestila Sudoku..aku ase relaks bila stiap kali berjaya selesaikan game Sudoku tu..Best!! ase mood mcm jawab exam plak..tp exam kcik la kan..hehe..tp bkn sume org yg reti men game ni tau..aku  blaja men pon tem lpas spm..haha agak lewat gak la..lpas tau men, trus jatuh cinta pd game ni..so, bg sape2 yg minat gak men game Sudoku, try la men hari2, mmg seronok...x tipu..tp bg sape2 yg x pandai men, blaja la mulai skrg, sbb game ni mmg syok..bole jd kan minda kte cekap tau..mane la tau, bila korg da pndai men, korg pon jatuh cinta gak ngan game ni mcm aku..hehe xde yg mustahil kan?? 


Walaupon aku minat men game Sudoku ni, tp x la sampai taksub sgt smpai wajib men game ni hari2..just bila aku ase srabut, aku men la..tp, ade org smpai bole demam kalo x men game ni 1 hari..slagi x dpt men, slagi tu die akn cari gak masa nk men..bole dikatakan ketagih gak la..

Kwn aku ckp, die prnah tgok kat 1 tempat ni, die ade sbut nama tmpt tu, tp aku x igt la kat mane tp kat R&R la..slalu kan kalo musafir jalan jauh mesti sggah kat R&R utk cari tandas kan..kwn aku ni slh sorg drpd mereka.. 
aku just cte balik pe yg die cte pd aku..cte nye mcm ni, dlm tandas awam bese nye ade tisu gulung yg mmg disediakan dlm tandas tu kan..korg nk tau, tisu yg dorg ltk dlm tandas awam tu..dorg letak game Sudoku pd kertas tisu tu.. 
haha mau tgelak besar aku bila dnga cte die..x tau la pe motif dorg ltk kat situ..pelik, tp benar..tp mmg btol la org slalu ckp, “xde perkara yg mustahil dlm dunia skrg nih”..mmg klaka, tp ble difikir blk..mgkin ade la sbb dorg letak bnda alah tu kat situ..utk keselesaan org awam kah??utk org yg ketagih men Sudoku mcm yg aku ckp td kah??hurmm..ntahla..yg pntg dorg bahgia..manja mls nk pk byk2..asalkan dorg tau asbab musabab satu2 perkara yg dorg wat..

 Haha..mcm ni pon ade ek!!
Okeylah, nk sambung wat keje jap…jumpa di entry akn dtg ek..!!