Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Hatiku dilanda Virus
Sunday, June 12, 2011 | 11:55:00 PM | 0 comments
Ermm..bosan btol harini..
xde ape yg menarik leh aku wat sepanjang satu hari ni....


besenye bila boring je manja trus bukak laptop layan movie korea jap...
tp harini ase mls+ xde mood nk layan korea tu...


hari ni aku moody sket..besela hormon wanita...sering je berubah2..ase mcm nk marah+sdey+nak mengamuk+runsing+bengang pon ade !!!



sng cte emosi  hari ni x bpe nak stabil la....tbe2 tension ase mcm nk marah je sume org..
sume yg aku wat ade je yg x kne...nk menangis pon ade gak ni....sb x tenteram skang ni...


OK lah, manja pon da ngantuk ni...jari jemari ni pon letih nak menaip....aku nak tido dlu..tp sebelum tu jom layan lagu ni jap....ni lagu favourite aku...lagu OST cte 
NORA ELENA...

Lirik Lagu Jangan Kau Pergi by (Erry Putra/Reen/Shajiry)

Tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

Ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku


Ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku


Janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh


Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi