Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









Sahabatku..
Saturday, June 11, 2011 | 1:09:00 AM | 0 comments


Kali ni aku nak kongsi ssuatu ngan korg..
time skola dulu aku ade seorg sahabat..aku paling sayang lah budak ni.*untung ko weh*

nama die Hazirah binti Isa...susah ak lupa sume benda tu..
susah senang sama-sama...
skrg masing2 da bawa haluan masing2 demi mengejar cita2 dan matlamat yg diimpikan....

tak lama lagi dia nak terbang ke Jordan..jauh tu..takpela, study punya pasal..
-mana pun sama je..
cewahh nak sedapkan ati..

*ko gud luck ea..pandai-pandai jaga dan bawa diri kat tempat orang*
aku masih simpan lg satu2 nya sms yg aku x mgkin buang selama2nya..

doakan lah henfon aku ni tak ilang ek..

aku akan simpan ia menjadi kenangan terindah antara kita..

                                                          SMS Sulong sahabatku...
"seeorang yg di tarbiah jd lah spt pantai, tak pernah berubah ttp teguh di tempatnya..
walau ombak dan badai dtg menimpa, jgn jadikan diri spt pantai....
sekali ombak dtg hanyut bersama air...Lalu tenggelam di dasar lautan.
Tarbiah menjadi jalan yg menjamin ISTIQAMAH di jalan Allah"
sender:
Hazirah binti isa 133
*rindu sama kamu...bila agknye kte bole jmpe lg..miss u zirah*