Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









pulau idaman manja...bestnye kalo dpt g sane!!!!






Ini impian aku..(ade kau kisah??)
Friday, June 10, 2011 | 11:10:00 PM | 0 comments
In Da Name of Allah
    The Most Gracious and The Most Merciful


Dalam entry kali nk aku nk talk about impian..sbnarnye aku da lame pasang impian ni sejak skola lg...impian satu2 nye yg aku nk sgt capai adalah pergi ke PULAU BALI kat Indonesia tu..bg aku Bali adalah syurga percutian idaman!!! bestnye kalo dpt g sana..pemandangan yg cantik..pulau yg nyaman..hmm x sbrnye nk kumpul duit byk2 pas2 nk tunaikan impian aku ni...tp kalo ade org nk sponsor pon ok gak ek..huhu sape la manusia btuah tu ek..

Aku b'hajat sgt dpt pegi PULAU BALI tu tem honeymoon lpas kahwen nti..wahh romantiknyer...mesti sgt2 indah kan..ish tgok, manja da stat berangan da ni...hehe better stop sblum aku stat mlalut lebih2 lak nti..

 doakan aku smoga impian ni akan jd realiti..Akan ku simapn impian ini kemas2 dlm kotak dan akal fikiranku..i wish my dream will come true...hanks..sayang korang!!

pulau idaman manja...bestnye kalo dpt g sane!!!!