Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









daku kesepian
Thursday, June 9, 2011 | 5:09:00 PM | 0 comments

salam semua.. 
mak aih..lama nye cuti..4 bulan tu..pe aku nak wat cuti lelama ni..kalo suh wat bangunan 14 tingkat pon blom tentu ilang boring kot. 
naik kering da cik kepala ni dok pikir..finally realize my new hobby..cewah kecek omputih lak..means aku da tau la nak wat ape cuti ni kan..godek punya godek sampai terapeleot suma urat saraf ni haa.. maka terhasil lah blog yang tak seberapa indah ni. 
"Done creating my own blog" berlagak tu taklah tp bangga tu ade gak la..hikhik
Pape pon, just nak share ngan korg kisah suka duka serta luahan rahsia isi hati ini. 


first thing, sorry oke..aku tak brapa pandai sangat berblogging ni..apalagi nak tulis entry kreatif & b’bunga2..maklum jela, budak baru nk blaja..kalo salah, tolong tunjukkan..

aku harap pembaca enjoy dan  suke baca stiap entry yg aku tulis lepas ni.."Saya budak baru blaja, kalau salah tolong tunjukkan"..kalau ada cacat celanya silalah komen and jangan segan silu nak tegur aku. 
lastly, feel free to read, comments, be my follower and drop your footproof..dalam erti kata lain, tinggal jejak anda oke..
p/s:
Jika ade sape2 yg x suka, ade rase meluat ke, or ape2 je yg negative, silalah jgn baca blog ini…isi blog ini adalah lahir dari isi hati penulis, kalo suka, BACA..kalo x suka, paham2 jelah ye..