Welcome to Hikayat Seri Manja's Territory. Be nice here. Thank you. Follow | Dashboard
Hikayat Seri Manja
Shout Here






Blog Archive









chicken chop Grilled -@Melaka-

Btw thanks to cik Dakwat Hati coz sudi blanja benda alah ni dinner semalam. Sebab kau, lepas jugak hajat aku.  heh! mengidam lah konon. phuiii



p/s: for my lil sis, Nisa Izzati, sok birthday kau kan? Kalau nak hadiah mai tuntut sendiri kat kakak kau yang comel lotey ni. Posmen cuti musim-musim hujan ni. OK tu je nak cakap. Bye :)



Untuk kawan-kawan aku yang ikhlas
Saturday, November 17, 2012 | 5:38:00 PM | 2 comments

Bismillah...rasa nak menulis lagi hari ni.
Sejak dua menjak ni laju lah pulak aku meng-update blog kan. korang perasan tak? tak? sila gantung diri kat kipas sekarang. 

Tak, tak ada sebab special pon. Tak ada cerita gempak sehebat cerita 'Istanbul, aku datang' yang filem pembikinannya dibuat 100% kat Istanbul, Turki. Tak ada, tapi kan, sumpah aku jeles..sebab hero aku (Beto Khusyairi) terlibat sama..dengan Lisa Surihani pulak tuh...2x JELES, Huh!

ish...ish..tampar pipi laju-laju. dah oke pon :P

sebenarnya, kebetulan..aku cuti semester

seminggu je pon, bajet macam cuti bersalin 40hari 40malam pulak kan! HAHA. So, aku sengaja merajinkan diri menaip sana sini..padahal input ciput je..alahai tolonglah maafkan aku. Cuma kali ni je. Len kali tak buat dah. Nanti bila aku dah start sibuk balik, kau takkan nampak dah blog aku ber-update berbulan-bulan lamanya. 

Time tu jangan nak melalak meroyan minta aku update lagi pulak...ahha

*********************************************************************************
Hujan masih belum berenti lagi dari tadi. Lebat pulak hari ni. Tak apalah, rahmat Tuhan turunkan percuma..gila taknak? haih

Teringat pulak ada orang janji nak belanja makan Secret Recipe malam ni. Jangan tak jadi pulak, lagi-lagi kalau hujan rahmat yang turun ni pulak kau nak jadikan alasan. Tampar kang...!

Di kesempatan ini, aku nak minta maaf kepada semua pihak tak kira samada korang kenal aku secara langsung atau hanya di alam maya ni kot kot ada yang marah, benci atau tak suka berkawan dengan aku.

Minta maaf ampun beribu-ribu ampun. Jangan menilai aku hanya daripada beberapa saat, detik, bulan, even bertahun-tahun sekalipun berkawan dengan aku. Jangan menilai aku andai kau masih belum kenal hati budi aku sepenuhnya. 

ceh...tuuu diaaaa..ayat tacing dia kuar dah!

Paling penting, bersangka baik lah dalam setiap urusan, bersangka baik dalam setiap perkara, dan jangan ada sifat iri hati atau buruk sangka pada sesiapa pun. 

Kita ikhlas berkawan. Demi Allah.


chicken chop Grilled -@Melaka-

Btw thanks to cik Dakwat Hati coz sudi blanja benda alah ni dinner semalam. Sebab kau, lepas jugak hajat aku.  heh! mengidam lah konon. phuiii



p/s: for my lil sis, Nisa Izzati, sok birthday kau kan? Kalau nak hadiah mai tuntut sendiri kat kakak kau yang comel lotey ni. Posmen cuti musim-musim hujan ni. OK tu je nak cakap. Bye :)